المتابعون

الاثنين، 9 يوليو 2012

قوانين المدونة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا اليوم فكرت مع نفسى وقولت اية اللى ناقص المدونة لنستطيع تكملتها تذكرت شئ بس بصراحة شئ بيعنى كل شئ ((القوانين))كنت عملاها من زمان بس نسيت انشرها وكتبتها فى ورقة عشان ام ننساها احم احم خلينا فى الموضوع
احنا عندنا قوانين المدونة تضاف كما هى لا نزود عليها شئ ولا ننقص عليها شئ
وعشان لازم نستمر هنا فى المدونة كلنا بالصح دائما يبقى لازم نحفظ القوانين صم زى اسمنا وعشان نحفظها صم يبقى لازم نقراها ونمشى عليها زى الالف وهتلاقوا الحياة زى الورد هو انا مش بقولكوا تحفظوها يعنى هى قوانين مشهورة كلنا عارفنها بتبقى موجودة فى كل حتة بنروحها بس احنا ضايفين عليها شوية حاجات احم احم طولت عليكوا خلينا نقرا القوانين مع بعض يلا

:::القوانين:::



  1. عدم السب بالبلدان ابدا يعنى عدم السب بكل انواع السب وانتوا عارفين اية عقوبتها كويس
  2. ان احنا هنحاول نقدم الافضل لكوا وقريب جدا هنعمل باب للشكوات والاستفسارات بس انتوا قولوا يارب
  3. احنا مش رخمين خالص انا وصاحبة المدونة مش رخمين خالص ابدا بالعكس احنا لذاذ ومتواضعين جدا عن باقى الكتاب والمدونات التانية بس ساعة مخالفة القوانين وتشويه صورة المدونة بنقلبها برخامة
  4. ماحدش يقولنا فى تعليقات انتوا لازمكوا فى المدونة كذا وكذا وكذا احنا مش مدونة فاشلة حضرتك انا عندى ايميل بستار دول وزى ما انتوا عارفين كدة اسمه zozo_2010real دة عشان لو اى حد عنده استفسارات او اقتراحات للمدونة يراسلى هناك مش هنا حضرتك
  5. مع اننا نؤمن جدا بأن اختلاف الرأى لا يفسد للود قضية بس فى اراء زى مثلا انتى دميتك مش حلوة لازملها الخ...... والمدونة لازملها الخ.......... ساعتهاا فى الاراء دى احب اقولكم احتفظوا اراءكم لنفسكم فى الحكايات دى اما غير كدة فعلا اختلاف الرأى لا يفسد للود قضية
  6. احنا مش بنقلد اى حد واحنا مدونة مش منقولة يعنى احنا بمجهودنا بنعمل كل حاجة وعشان تعرفوا الحكاية دى روابطنا فى كل صورة حاطنها يعنى معناها بمجهودنا مش ناقلينها فاياريت عشان مدونتكم تنجح اعملوا بمجهودكم حضرتكم مش تنقلوا من عندنا والسبب التانى اللى مخلينا نحط روابط على الصور بتاعتنا ان ماحدش ينقل من عندنا حاجة وياريت لو حد نقل يكتب فى مدونته منقول من مدونة كذا ........... لان.............لايحلل النقل دون ذكر المصدر
  7. لو احتجتم اى حاجة تخص ستار دول او الاشياء المجانية او المدونة راسلونى على هذا الايميل zozo_2010real  بس بليز بلاش شات انا كمان اسبوع اوعدكوا انى هفتح الشات بس دلوقتى لا مان اسبوع هكون خلصت شغلى واشغالى
  8. لو حبيتوا تفيدونا او تقولولنا حاجة ومش عايزين او مكسلين تراسلونى على ايميلى zozo_2010real  ابعتولى انا رسالة خاصة هنا فى المدونة بلاش نزعج صاحبة المدونة انا مسئولة زيها وبشاركها فى كل شئ
  9. ارجو من كل من يسجل معنا بالمدونة يتفاعل لان ان شاء الله لما نكمل 50 عضو هنبتدى نعمل مسابقات على حاجات كتيرة وهدايا هتكون جميييييييييلة ودى هتبقى مبعوتة منى انا 
  10. ولما نكمل 70 عضو هنبتدى نعمل كل ركن وله الاشياء الخاصة له ان شاء الله بس انتوا قولوا يارب
  11. اتمنى تمشوا على القوانين دى
مع تحياتى

zozo_2010real 




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق